۱۳۹۱ فروردین ۲۷, یکشنبه

دخترم با سواد شده!

قسمت اول:
یه پیتزا فروشی تو محل ماست که سر درش بزرگ نوشته کاج و ما هم معمولا وقتی غذا نداشته باشیم بهش سر میزنیم و برا خودمون و دخترمون که پیتزا خیلی دوست داره پیتزا میخریم.

قسمت دوم:
داریم با ماشین تو خیابون میریم. یه اتوبوس با فاصله خیلی کمی جلوی ما حرکت میکنه. کیانا به اتوبوس اشاره میکنه میگه پیتزا. من هم با تعجب به اتوبوس نگاه میکنم و از حرفش چیزی نمیفهمم. باز کیانا میگه مامان ببین نوشته پیتزا. من که کاملا گیج شدم. باز هیچی نمیگم وبا تعجب به کیانا نگاه میکنم. کیانا میگه مامان دارم میگم رو اتوبوس نوشته پیتزااااااا. به اتوبوس نگاه میکنم. حالا فهمیدم دخترم داره چی میگه. پشت اتوبوس کاملا با یه آگهی تبلیغاتی پوشیده شده. اونم تبلیغ موسسه گاج. روی اتوبوس بزرگگگگگ نوشته شده بود: گاج.   گاج=کاج= پیتزا.
قسمت سوم: تازگی ها تلویزیون همش تبلیغ پیتزا (گاج) میکنه و هر بار دخترم با دیدن این تبلیغ یاد غذای مورد علاقه اش میفته. ;)

۱ نظر:

  1. سلام بالاخره ما هم از پس فیلترها یه سری به دنیای کیانا خانوم زدیم. ما پیتزا میخوایم کیانا زود باش ;)

    پاسخحذف